SHARE

Басты бетке

SHARE - Білім саласындағы ic-әрекетті зерттеуге арналған мектеп хабы

2019-2020 оқу жылында Нұр-Сұлтан қаласында SHARE жобасына 37, 58, 59, 67, 76 пилоттық мектептері кірді.

21-22 қазанда 1-workshop өтті. Екі күндік сессияда Action research – Іс-әрекетті зерттеудің циклдарының қадамдарымен таныстық:  

  • Зерттеу саласын анықтау
  • Зерттеуді жүргізу
  • Тәжірибені зерделеу
  • Қайтадан бастау
  • Тәжірибені жетілдіру

Екі күндік сессияның топтық жұмыс тақырыптары:

  • Мұғалім тәжірибесі
  • Мектеп VISIONы
  • Білім алудағы көшбасшылық

  • Ұстаздар-мектеп әлемін түсіну арқылы өзгертеді

  • Таныс нәрсені бейтаныс қылу(мұғалім тәжірибесіне рефлексия жасау арқылы сындарлы кері байланыс беру)

SHARE жобасы жұмысының және қатысушы мектептердің жоба аясында жүргізетін зерттеулердің маңызы жоғары екендігін және бұл мәселені өзінің жіті бақылауында ұстайтындығын айту үшін Нұр-Сұлтан қаласының әкімі Кульгинов Алтай Сейдирович сессия барысына қатысты.

Оқытушылар Кембридж Университетінің профессорлары Кейт Эванс пен Коллин МакЛафлин және Bottisham Village College директоры Дженни Ранкин 1-күні мектеп әкімшілігімен және 2-күні оқушылармен сұхбаттасып, өздерінің зерттеу сұрақтары аясында бақылау жүргізді.

1-workshopтан кейін атқарылған жұмыстар:

  • Оқушы, мұғалім, ата-анадан сауалнамасы
  • Педагогикалық кеңесте сауалнама қорытындысын талдау
  • Оқушы және мұғалім көзімен проблеманы анықтау

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1-8 желтоқсан аралығында Ұлыбританияның Кембридж қаласында 2-workshop өтті. Оқу іс-сапары барысында Share-жобасының бес мүшесі Bottisham Village College, Sawston Village College және University of Cambridge Faculty of Education оқу орындарының мұғалімдерімен тәжірибе алмасып келесі тақырыптарда жұмыс жасады:

  1. TALIS (Teaching and Learning International Survey, проблема- фокусты оқушыға және оның оқуына бағыттау)

  2. Рефлексия (жылдамдық емес, саналы өзгерістің маңызы)

  3. Selfefficacy (өзіндік ынталандыру, өз ісіне сену, үздіксіз дамуға ұмтылу, ерікті болу)

  4. Deep learning ереңдете оқыту-бастаған нүктеге қайта оралу, өткен тәжірибемен байланыс орнату)

  5. Support (қолдау -оқу мен оқытуға бағытталған жалпы пайымдауды мектептің әр мүшесінің пікірін есепке ала отырып қалыптастыру)

  6. Draft(черновик-тәжірибеде қателесуден қорықпау, тәжірибені жақсарту үшін қайта өшіріп, іс-әрекетті қайта жаңаша көзқараспен бастау.

    2-workshopтан кейін атқарылған жұмыстар:

    • Еріктілер тобын құру (эссе арқылы)
    • TALIS сауалнамасын мектеп мұғалімдеріне өткізе
    • Оқушылар қатарынан «директор кеңесшісі» тобын құру (эссе)
    • 09-16 қаңтар аралығындағы мектептің 100 пайыз мұғалімі Lesson Study жұмыстарына қатысатындықтан 60 мұғалімге LS курстары ұйымдастырылды
    • Кітапханада Action research бұрышы
    • Мектептің миссиясы, болжамы мен құндылықтарын қайта қарау мақсатымен оқушы, ата-ана, түлектер және мұғалімдер арасында бірлескен интерактив түріндегі педагогикалық кеңес

 


3-workshop 20-21 қаңтар күндері Нұр-Сұлтан қаласының №59 мектеп-лицейінде өтті. Бұл workshopта іс-әрекетті жоспарлауда: оқушылармен, мұғалімдермен сұхбаттарды қалай жүргіземіз және олардың түрлері, мәлімет жинауда(сандық мәлімет, сапалық мәлімет, сандық+сапалық=аралас) мәлімет түрлеріне жіктеп талдау, құрылымды және жартылай құрылымды сұхбаттардың тиімділігі, AR жүргізудің бір циклдік жоспарын жасау туралы мәліметтер жинақтадық. Зерттеу нәтижелі болуы үшін маңызды ресурстар:

  • Зерттеу сұрағының нақтылығы

  • Шынайылық

  • Оқы және қайталап оқы

  • Артқа бір қадам

  • Өзара сенімділік

  • Құпиялылық

  • Үздіксіз әрекеттерді 1-циклда жасап шығу

3-workshopтан кейін атқарылған жұмыстар:

  • Тыңдалым дағдысын қалыптастыру семинары
  • Зерттеу нысандарында жартылай құрылымды сұрақтар негізінде сұхбат жүргізу
  • Сұхбат қорытындысы бойынша пән мұғалімдерімен бірлесе нәтиже шығару
  • Деректер жинау

29-ақпанда зерттеушілерге қолдау көрсетіп жүрген Н.А.Аюбаева 76 мектеп-лицейі және 67 гимназиямен support кездесу өткізді. Support жұмысы барысында:

  • Парето принципі(80/20)
  • Desktop деректерін жинақтау
  • Зерттеу құпиялылығы
  • Постерлік презентация сұрақтары талқыланды.